<3

det är så konstigt ibland. jag vill bara gråta men egentligen är jag jätteglad. jag hade världens roligaste kväll igår och känslan sitter fortfarande kvar. men en annan känsla tränger också på, en känsla som inte går att beskriva. jag vet inte själv vad det är för känsla, den får mig att skratta gråta på samma gång. jag är så glad men ändå sitter jag här med tårar i ögonen och jag vet inte varför. hatar och älskar känslan på samma gång. ibland kan det vara skönt att bara gråta ur sig allt men just nu är det inte det, för jag vill inte vara ledsen, jag vill vara glad och så ska det bli!

imorgon åker vi lisa! jag kommer sakna alla här hemma men vi kommer ha så förbannat kul! :D


I don't know how to tell you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback