dålig uppdatering

hejsan mina vänner!
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dagens dåliga uppdatering!
igår var det alltså fest och det var mycket trevligt! trevligt folk.. allt var trevligt! kom hem ganska skapligt och somnade någon gång vid tre :) jag orkar inte gå in på alla detaljerna om kvällen men den hade sina höjdpunkter. :)

idag sov jag och lisa först till ungefär elva, det var skönt :) sedan kollade vi på någon film och då kom också lina! :) efter filmen åkte vi till lina och åt lunch och sedan åkte vi till tisnaren i hopp om att vi skulle bli lite bruna! när vi väl kom fram såg vi de stora målnen som för all del inte tänkte flytta sig så att de inte skymde solen, ingen brun färg och inget bad blev det idag..

vi var hemma i stan igen runt fem och då åkte jag hem för att laga mat, tacos blev det och det var mycket gott! :) efter en underbar måltid tog jag mig till malin och vi tittade på fotbollen och myste lite :) <3 dagen har varit väldigt fullspackad med saker men det var skönt, då slapp man ligga och sega hela dagen :)

bilder från lördagskvällen kommer imorgon, nu ska jag sova! Natti! :)

observera att idag=söndag, igår=lördag, imorgon=måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback