Godmorgon!

hej alla!
Idag är jag glad för ikväll är det party som gäller! det ska bli väldigt skoj måste jag säga! :D jag har suttit här ett tag nu och försökt tömma kameran men datorn ville inte som jag så det tog sin lilla tid, men nu är det gjort! ;) måste ju ha plats för kvällens bilder! :D

igår kväll ringde jag till lisa men hon svarade inte, sen ringde hon till mig och jag svarade inte.. det blir alltid så när vi ska ringa till varandra ;) men sen ringde jag henne igen och då svarade hon! wihuu. :) då bestämde vi att vi bara skulle ta det lungt på kvällen och bara titta på film och så blev det! filmen var dålig men det var mysigt endå! :)

efter filmen väntade jag i ungefär en timme på att malin och hennes vänner skulle komma från lottas hus till lisas hus (ungefär 500m) för att jag skulle skjutsa hem henne. jag förstår inte riktigt hur man kan gå så sakta? jaja, både malin och jag kom hem säkert! :) <3

jag sa ju igår att jag skulle lägga in en bild på dagens outfit (nu gårdagens) men jag gjorde det aldrig, därför tänkte jag göra det nu ist! :) enjoy!

  
bilden är suddig och jag orkar inte berätta vad jag har på mig, men ni ser ju ungefär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback