bokslukare

shäna.
jag sitter i biblioteket med jessicapessicapäronpung. vi väntar på bibliotikarien som ska ge en bok till jessica men det verkar vara lite svårt för henne att komma. vi har precis haft prov som jag inte hade pluggat på ett skit och jag chansade på hälften av frågorna jippie! kul att det var det sista vi gjorde i den kursen och att jag inte har chans att göra bättre ifrån mig om det gick dåligt. Jonas har rätt, jag är en bad girl, jag skulle ha pluggat!

nu ber vi en bön för att bibliotikarien ska komma snart *knäpperhändernaochböjernerhuvet* haha, or not!

jag hör steg? :O fan, det var vår svenskalärare.. ingen bibblis inom synhåll ännu...

jaja, det här duger inte hörs!

PUSS!

Kommentarer
jessicaaaa säger:

mhahahaha, hon bör komma snart tkr jag! vill ha min älskade bok ;D

2008-11-13 | 13:43:49
Bloggadress: http://jessicanieminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback