datakunskap som suger elefantballe

sitter nu på datakunskapen som jag var duktig och gick på idag. det var typ tre veckor sen, inte bra. men nu är jag iaf här och det suger elefantballe som vanligt. läraren kom precis för hon satt fast i en bilkö på väg hit så det var ganska chill innan hon kom ;) jag har ingen aning om vad vi ska göra eftersom jag inte har varit här på några gånger men linnéa och jag har ett grupparbete så hon vet nog ;) jag känner mig lite taskig men linnéa säger att det är lungt :P

nu ska vi tydligen börja.. kanske skriver sen om jag överlever den här timmen!

Puss!

Kommentarer
tess säger:

svar: haha mamma har fått den xD Hon använder den bara inte för att jag måste hjälpa henne att lägga in låtar, vilket jag aldrig har tid med. Fast annars hade du fått gjort det ;P den har inga repor ;) <3<3

2008-11-09 | 23:04:29
Bloggadress: http://tessfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback