halloween

kvällen igår blev inte så lyckad för min del. den började bra men slutade mindre bra :(
utan jessica och sanna hade jag haft skittråkigt, jag älskar er tjejer! <3

vaknade imorse runt nio för att jag och jessica skulle åka från flen till katrineholm klockan tio. så vi åt lite frukost och gick till bussen. väl hemma i katrineholm hämtade mamma mig och jag åkte hem. sen har jag suttit här och även pratat lite med jonas, jag saknar honom! :( men han kommer till mig ikväll! :D

nu är det meningen att jag ska plugga men hur bra går det då? inte alls faktiskt. jag hittar inte boken och alla papper jag ska ha så det bådar inte gott alls. men jag måste komma igång nu så jag kan mysa med jonas ikväll sen! :)

nehe, plugg var det! adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback