hårdträning och hälsokost

jag är dålig på att uppdatera jag vet.. men ibland slår jag till! ;)

jag sitter här hemma hos jessica och vi gör som vi alltid gör, äter. imorgon börjar ju vi med vår nyttighetsgrej så det är ju sista dagen vi får äta sån här skit :P så det är bäst att passa på ;)

imorse vaknade jag upp bredvid stig-helmer (även kallad jonas) och vi låg kvar i sängen på tok för länge! och nu är jag supermegatrött. men jag och jessica måste gå till willys vid åtta för dom jävlarna har lurat oss på pengar! :O efter det blir det sanningens ögonblick och sen sooooovaaa! :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för jag är för trött! en sak bara: ring mig imorgon annars blir jag arg! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback