skuuulan

hejsan svejsan!
jag sitter is kolan och väntar på att lektionen ska börja.. eller jag vill inte att den ska börja för vi ska rulla permanent och det orkar jag verkligen inte idag. fast lektionen måste ju börja för att den ska kunna sluta.

dagen började inte allt för bra. vaknade alldeles för sent, kvart i sju, och jag var tvungen att åka hemifrån tio över. lyckat. jag kom iväg ganska lagom i tid men när jag cyklat en bit kom jag på att jag hade glömt väskan med alla frisörgrejer i jeeej! så det var bara att cykla hem igen. det var ju inte så jävla lätt att cykla imorse heller. det var både halt och min växel hade frusit så det var värsta lätt att trampa och skitjobbigt! efter allt kämpande kom jag iaf fram och sprang på tåget som såklart var fullt! kul, tänkte jag men hittade tillslut en plats! jag mådde så jävla illa för att jag hade cyklats så fort och inte ätit någon frukost, men det gick över sen ;)

nu är jag iaf i skolan och nu ska vi börja tror jag så jag måste sluta. ha det braaao! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback